joi, 28 noiembrie 2013

Scrisoare catre Mos Craciun de la Bianca (1)


Am primit deja prin e-mail foarte multe scrisori pentru Mosul! Toate frumoase! Alegerea castigatorului va fi grea, fara indoiala!
 Voi posta din cand in cand cate-o scrisorica, va fi intotdeauna o scrisoare ce a starnit in sufletul meu, citind-o, un sentiment cald, o speranta, un zambet ! 

Aceasta este cartea Biancai :

Draga Mos Craciun, 

       Au trecut ani de cand nu ti-am mai scris o scrisoare si probabil ai crezut ca te-am uitat, ei bine nu te-am uitat. Mosule, doar am crescut mare. Sunt o "fetita" mare de 26 de ani care intotdeauna a crezut si va crede in tine atat timp cand in preajma sarbatorilor impartim daruri, zambete si imbratisari celor dragi. Magia sarbatorilor de Craciun nu ar mai fi la fel fara exista ta!
      Acum am crescut, am si eu familia mea si un baietel pe care in cativa ani am sa-l invat sa-ti trimita scrisori de Craciun si sa le puna in geam, la fel cum faceam si eu. Mai ti minte ca iti desenam pe o foaie ce cadouri imi doream? pentru ca pe vremea aceea ma gandeam ca nu sti toate limbile si de teama ca nu vei intelege ce-ti cer iti si desenam. Iubeam jucariile ca orice alt copil si iti spun un secret : si acum le iubesc la fel de mult :). Insa acum dorintele mele sunt altele, mult mai greu de realizat printr-o simpla scrisoare. Insa nu vreau multe de la tine Mosule, decat sa vad oamenii dragi din jurul meu fericiti si sanatoasi. Iar pentru copilasul meu mi-as dori sa-i aduci multa sanatate, jucarii si tot ceea ce-l face fericit.
   Dar am uitat sa te intreb: Tu cum esti? Sper ca esti sanatos Mosule, sa mai ai puterea de a bucura si alti copii la fel cum m-ai bucurat si pe mine.   Mi-ar placea sa ma intorc in trecut, sa mai fiu iar copil, sa apreciez mai mult clipele cu tine, sa simt din nou acele bucurii, sa nu am grijile care le am acum.  Te astept si anul acesta in casa mea, am sa  iti las pe masa prajiturele proaspete si un pahar de lapte sa prinzi forta pentru a-ti continua drumul mai departe. 
                                                                                 Te pup Mosule, cu drag Bianka.       

     Multumim  Bianca ! 

          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu