sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Centrul de vizitare bivoli - Pecica - imagini

In orasul Pecica, judetul Arad exista o ferma de bivoli situata intr-un parc langa malul Muresului. In mijlocul acestuia se inalta o cladire cu un design extrem de futurist, este oblica si are pamant cu iarba pe acoperis. Este proiectata astfel incat accesul pe coama sa fie permis oricui vrea sa priveasca imprejurimile de la inaltime. Nu stiu la ce va servi minunatia, accesul in interior este deocamdata restrictionat. Lumea nu se prea inghiesuie pe-acolo, abia in 2015 lucrarile se vor finaliza. Am stat putin de vorba cu domnul care pazea turma de bivoli scoasa la pascut. Conform spuselor dansului, un strand si un hotel cu restaurant  sunt pe lista de asteptare. De cateva ori pe luna va fi sacrificat cate un bivol pentru bucataria acestora la abatorul care se va deschide in aceeasi locatie.
Nu stiu exact cati bivoli sunt in momentul de fata la ferma, eu am numarat unsprezece, dar poate am gresit.Se pare ca vor fi adusi mai multi.
Toata povestea se bucura de finantare UE.
Am facut o plimbare pe imasul lor astazi, mi-am imaginat ca sunt fotograf  la National Geographic in plina savana, am scos piesa de rezistenta - telefonul meu defect si am sperat ca va tine cu mine, barem cateva poze de doamne-ajuta sa obtin. Am zarit si cateva vacute curioase ce au studiat din aproape masina. Cladirea despre care va povesteam o gasiti in josul paginii.


 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 



3 comentarii: