joi, 24 octombrie 2013

Machiaj extrem pentru acnee! (video)+ cateva solutii simple si eficiente in lupta contra acestei afectiuni

Pentru multe dintre noi, apariţia unui coş pe faţă se transformă într-o mică tragedie. Scoatem toate armele din dotare pentru a-l ascunde - batoane şi soluţii tratament menite să-l facă să dispară instant şi până la corector, fond de ten şi pudră.

Dar această luptă împotriva coşurilor s-a transformat pentru o tânără din Canada într-un adevărat calvar. Elaine Mokk, în vârstă de 18 ani, suferă de o formă gravă de acnee, numită acnee chistică. Întreaga faţă îi este acoperită de coşuri, leziuni şi cicatrici.

Pentru a avea în continuare o viaţă normală şi pentru a evita privirile insistente ale celor care o întâlnesc, Elaine, care are origini chineze, a elaborat un machiaj cu o putere mare de acoperire, menit să-i ascundă acneea.

Adolescenta şi-a făcut curaj şi s-a filmat fără machiaj, deşi i-a fost foarte greu, după cum a declarat, pentru a le arăta celor care suferă de aceeaşi formă gravă de acnee chistică cum să mascheze leziunile tenului. Tutorialul său de machiaj postat pe YouTube a strâns peste şase milioane de vizualizări.

"Vreau să împărtăşesc povestea mea cu toţi ceilalţi pentru că ştiu că acneea îi afectează pe mulţi dintre noi şi nu sunt singură. Când vorbesc cu cineva, observ cum îşi plimbă privirea pe faţa mea şi asta mă întristează atât de tare încât uneori îmi vine să plâng.

Mă face să-mi pierd încrederea în mine. Mi-ar plăcea să nu mă machiez. Dar nu pot", a declarat Elaine.  (sub video gasiti cateva solutii care mie mi-au fost de folos in tratarea cosurilor )


M-am ingrozit cand am vazut acest video.Nu stiu daca e pe bune sau nu, in sensul ca eu nu am mai vazut niciodata o fata cu o asemenea forma de acnee. 
Oricum, am avut si eu probleme cu tenul in adolescenta.Am incercat o gramada de tratamente scumpe, foarte scumpe si extraordinar de scumpe , bineinteles la recomandarea medicului.Nu are rost sa le mentionez denumirea pentru ca nu m-au ajutat, sau daca m-au ajutat,a fost doar un efect temporar. M-am informat foarte mult in legatura cu acest subiect iar in cele din urma, am juns sa ma tratez singura, folosind ingrediente dintre cele mai ieftine pe care le-am cumparat de la supermarketul din colt. Cu toate acestea , daca aveti o astfel de problema, e bine sa mergeti la medic, eventual sa faceti si niste analize.Eu asa am facut.Desi aceste demersuri  nu mi-au fost de mare folos  in tratarea problemei , macar , vorba aia, am liniste in suflet ca stiu care e cauza.In plus, m-a ajutat sa ma orientez in tratamentul pe care l-am ales.Yep, l-am ales de una singura.Nu e mare branza.Voi prezenta acum metoda pe care am ales-o eu pentru "marea vindecare" . Va spun un lucru, desi la prima vedere ar putea sa para ca dureaza mult prea mult timp, merita ! Nu veti gasi in veci un tratament cu efecte imediate si sanatoase.Nu exista.Bineinteles, ma refer la cei care au probleme mai serioase.Nu va speriati daca vedeti ca am scris mult, merita ! :D

Reteta mea arata asa :

In fiecare zi beau cel putin o limomada, adaug uneori la ea un gref stors.Nu adaug zahar.Adaug miere , miere cumparata de la vecinu`, NU de la magazin. (asta in sezonul cald)

In sezonul rece beau zilnic cel putin o cana de ceai pe zi.Ceai din orice, important e sa fie natural, adaug in ceai o cantitate serioasa de ghimbir.Curat radacina de ghimbir , o tai pe lung si o las in ceai vreo 15 minute (cat ceaiul e inca fierbinte) .Apoi adaug miere. Fara zahar.Eventual storc si o jumatate de lamaie in ceai.Iese o bunatate.

Nu tin diete speciale, mananc orice am pofta, dar nu beau sucuri de niciun fel.Doar naturale, cand spun naturale ma refer la sucurile pe care le fac eu in casa cu storcatorul.Si incerc sa nu mananc dulciuri(desi recunosc, uneori mai pacatuiesc)

Beau multa apa plata.Niciodata minerala.Beau si cafea dimineata, cu miere.Again :D

Pentru spalarea fetei folosesc geluri pentru igiena intima.Le iau de la farmacie , niciodata din magazine.Curata foarte bine fata, nu au parfum, sau daca au, au foarte putin.Nu irita. Pana acum am folosit geluri intime de la Carefree, Online, Lactacyd si geluri de la Forever Living Aloe Vera , acestea din urma sunt ceva mai scumpe, dar daca-ti permiti, merita.Daca nu, si cele din farmacie sunt foarte bune.

Crema de fata mi-o prepar singura. Folosesc miere, nu exista cantitati fixe ce trebuiesc folosite la prepararea cremei.Bag vreo trei-patru lingurite de miere intr-o cutiuta de plastic (sau sticla daca aveti) , aveti grija ca mierea sa nu fie zaharisita, daca e zaharisita, o puneti inainte de preparare la cald sa isi revina la forma initiala.Asa, dupa ce pun mierea, adaug o lingurita de scortisoara macinata, un pliculet de cafea solubila (Ness), o lingurita si jumatate de piper negru macinat.Acestea se pot cumpara de la orice supermarket de la raionul de condimente.Le amestec si gata crema.O aplic de obicei seara si o las pe mutra vreo 20 de minute.Nu este nicio problema daca e tinuta pe fata mai mult.Ustura, dar e normal.Apoi se clateste fata cu apa calduta. Crema astfel facuta din vreo 3-4 lingurite de miere dureaza cel putin o saptamana, asa ca nu trebuie sa va bateti capul zilnic sa o preparati.Sau faceti mai multa si tine mai mult.
(sper sa nu va speriati de poza, am incercat sa fiu amuzanta, sper ca nu mi-a iesit {foarte} horror)

Uneori imi dau cu ulei esential de menta seara, cu doi stropi.Uleiul se gaseste la farmacia naturista.Costa cel mult 10 lei.Atentie, sa nu va dati cu ulei de menta dupa ce v-ati dat cu crema din miere si piper, ca va ustura fata de nu mai stiti cum va cheama.Eu imi dau cu ulei de menta in serile in care nu am chef sa imi dau cu crema.Dar imi permit.In sensul ca folosesc de multa vreme aceasta metoda (mai bine de un an) si problemele cu tenul s-au redus foarte mult. Daca folositi uleiul de menta aveti grija, recomand sa puneti doar cate un strop pe zonele afectate de acnee, dar nu pe zone deschise, nu folositi ulei daca aveti leziuni si nu il folositi aproape de ochi, nu de alta dar este foarte puternic si va va ustura foarte tare.Atat de tare incat veti lacrima.In rest nu patiti nimic.Nu folosesc alte creme pentru fata, folosesc doar ce am enumerat aici.Atat.

Intern, iau capsule cu ulei de primula. Atentie, aceste capsule nu sunt recomadate oricui.Eu le iau pentru ca problema mea este de natura hormonala, transmisa genetic(asta am aflat din analize, de asta e bine sa va faceti si control medical). Le iau periodic , cate 3 luni.Sunt capsule moi in diferite concentratii.Eu folosesc concentratii mai mari astfel incat o capsula pe zi sa fie suficienta, o iau cand ma trezesc.Apoi ma opresc vreo luna doua si le reiau.NU sunt recomandate fetelor care au ciclul menstrual abundent ! In schimb le recomand celor care sufera de amenoree(lipsa ciclului menstrual pentru o perioada mai mare de 3 luni).

La mine efectul a aparut dupa vreo trei luni de rutina mai sus mentionata.A meritat.Ah, nu ma machez.Am un fond de ten Vichy si o pudra Alverde.Ma machiam inainte dar nu e sanatos pentru ten chiar daca produsele cosmetice sunt necomedogene.Adica nu dauneaza pielii. Pe masura insa ce am inceput sa ma curat, am incetat sa le mai folosesc.Hehe, aproape ca imi expira in dulap.Le mai folosesc uneori cand ies undeva.Dar asa de kiki, nu ca ar fi necesar.
Imi pare rau ca nu am o poza cu before si after.Sa vedeti cum aratam inainte de aceste obiceiuri si dupa.In niciun caz nu mi-am transformat mutra intr-una de fotomodel.Dar e normala.Si normal inseamna foarte mult pentru oricine sufera la un moment dat de acnee :D

In mare, acest articol este dedicat fetelor, ca nah, baietii de exemplu nu au probleme hormonale ce tin de ciclu :))  Dar le recomand si lor cu drag limonada zilnica indulcita cu miere sau ceaiul cu ghimbir crud , pot si ei sa isi prepare crema cu miere si mirodenii si sa foloseasca geluri delicate pentru ingrijirea fetei.  :D

Asa, daca v-am facut capul calendar, haideti ca fac si un rezumat:
Limonada cu gref, miere sau ceai cu ghimbir zilnic
Ulei esential de menta aplicat seara pe fata (ocazional)
Crema facuta din : miere, scortisoara,cafea pudra,piper negru macinat.
Gel intim pentru igiena fetei
Capsule cu ulei de primula (daca e cazul)
Si rabdare! Ca cele bune nu apar peste noapte !

Sa va fie de folos ^_^ 






Un comentariu: