marți, 3 decembrie 2013

Scrisoare catre Mos Craciun de la Marius (2)

Draga Mos Craciun,


Eh, m-am luat cu treaba de a creste mare si am uitat sa-ti mai scriu, desi, candva erai cel mai bun prieten al meu. Sa stii ca n-am uitat ca la Craciunul acela nu mi-ai adus guma de mestecat si ciocolata ungureasca la serviciu la mami si mi-ai ramas dator. Dar nu-i nimic. Iesim la sarbatorile astea la un cappuccino, ce zici? Ah, stiu ca ai probleme cu greutatea si ca tot tii la cure de slabire. Mai renunta si tu la bere, nu la cafea. Si tu stii ca berea da burtica, iar dulciurile rotunjesc coapsele.

Daca am fost cuminte? Hmm... Dar cand am fost eu un copil rau? Doar stii bine ca eu eram cel mai cuminte copil din cartier, inconjurat de cele mai frumoase babe.

Ce vreau? Vreau sa fiu inger macar o zi ca in ziua aceea tot ce ating sa se transforme instantaneu in mai bine, mai mult, mai curat, mai placut, mai plin de dragoste adevarata neatinsa de ganduri sau de intentii ascunse, lipsita de lacomie sau zgarcenie.

Vreau sa mi se umple casa de prieteni in jurul mesei, sa cantam pana la epuizare si sa povestim in jurul bucatelor. Si inca ceva! De Craciunul acesta vreau sa-mi iasa mai bune ca oricand prajiturile, torturile, sarmalele si toate celelalte surprize culinare la care ma gandesc. Dar mai vreau ceva. Vreau ca oricine are sa guste din ele sa i se lipeasca inima si mintea de cine le-a facut in asa fel incat sa nu mai pierd pe nici unul dintre prietenii dragi.

Imi doresc sa petrec cel mai frumos Ajun, la colindat cu copii din orfelinat si sa le pot lasa pe perinute cadourile asa cum isi doresc si cred ei ca gasesc toti copii care au familii. As vrea sa-i pot iubi pe toti mai mult si sa stiu sa o arat mai bine.

Si daca nu cer prea mult, sub bradul meu, in iarna asta as vrea sa gasesc cartile de povesti pe care mi le-am dorit tot anul, dar pe care n-am reusit sa mi le cumpar niciodata. Nu cer viata lunga. Nu mi-o doresc. Vreau in schimb o viata mai plina si mai de calitate. Nu cer oameni mai buni. Vreau sa devin eu unul si sa generez aceeasi dorinta in ceilalti. Nu vreau sa schimb lumea. Vreau sa pot construi o lume a mea, cu oameni, dar o lume mai buna, mai confortabila, mai placuta.

Si te mai rog ceva... Daca totusi voi ajunge sa imbatranesc, vreau sa imbatranesc frumos pastrand pe chip lumina acelei nopti in care voi fi fost inger.

Marius
...o scrisoare ce a starnit in sufletul meu, citind-o, un sentiment cald, o speranta, un zambet !
Concursul aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu